O nas

piszą nasi Klienci

Estancia Group to ponad 16 lat doświadczenia w branży i setki udanych eventów.
Nasze początki to firma organizująca imprezy typu adventure. Aktualnie Estancia Group skupia trzy marki, które działają niezależnie, ale wspierają się nawzajem: Pozytywnie i Kreatywnie, Siedzę Na Palecie i Spływy Pilicą.
Wszystkie trzy marki mają jeden główny cel, eventy tworzone zgodnie z zasadami CSR.

Głównym propagatorem idei agencji jest Karolina Fiszlak – Turska, która od wielu lat pracuje zgodnie z eko zasadami. Jest autorką wielu artykułów na temat eko eventów, które nie opierą się jedynie na segregacji śmieci, lecz także pomoc innym, współpraca z partnerami, którzy dbają o ekologię, naturalne, zdrowe cateringi, obcowanie z przyrodą, dbałość o rozwój fizyczny. Duże znaczenie mają materiały z jakich budujemy scenografię, wykorzystując ją wielokrotnie.  Nasze eko eventy znane są już wielu naszym klientom, którzy zgadzają się z naszymi działaniami i także postępują według nich.

Zapewniamy kompleksową organizację eventu, począwszy od wyszukania miejsca, poprzez kreatywne przygotowanie scenariusza, materiałów reklamowych, rzetelną realizację, a skończywszy na podsumowaniu zdjęciowo – filmowym. Wspierają nas sprawdzeni dostawcy w zakresie multimediów, cateringu i transportu.
Wciąż poszerzamy ofertę, idąc za trendami i dostosowując ją do Waszych potrzeb.

Marka Siedzę Na Palecie pozwala zaaranżować każdy event organizowany przez Pozytywnie i Kreatywnie. Spływy Pilicą zapraszają Was do ciekawej bazy adventure w Białej Górze, gdzie nie tylko wyruszycie w podróż kajakiem, ale weźmiecie udział w grze terenowej, tworzonej i koordynowanej przez zespół Pozytywnie i Kreatywnie.

Możecie spotkać nas na wydarzeniach branżowych i targach eventowych. Szukajcie Pozytywnych i Kreatywnych ludzi – to właśnie My.

  • …Wasze działania w zakresie przygotowania eventu, wizualizacje, scenografia, nagłośnienie, przygotowanie tematycznych
    warsztatów produktowych oraz wieczornego eventu Crazy Hair&Shave Show zasługują na najwyższe słowa uznania.

    Krzysztof Kawa, RT&D Manager Procter and Gamble DS Polska Sp. z o.o.
  • … Dziękujemy za zaangażowanie, otwartość, dyspozycyjność i kreatywność w rozwiązywaniu wszystkich kwestii konferencji
    i całego eventu

    Ilona Niesler, Navo Polska Grupa Dystrybucyjna Sp. z o.o.
  • …Wasz wkład, niesamowite kompetencje, dyspozycyjność, dbanie o każdy detal, uśmiech, wspaniała oprawa muzyczna i scenograficzna zaowocowały stworzeniem niepowtarzalnej atmosfery francuskiej bohemy. Inauguracja Rector Polska przeszła do historii grupy Rector International jako najlepsze otwarcie fabryki od 50 lat!

    Monika Locińska, Specjalista d.s. Marketingu i Komunikacji Rector Polska Sp. z o.o

My piszemy

...o branży, o nowych trendach, o eko klimatach...

Eko eventy – moda czy konieczność?

…Jeżeli jest szansa, żeby w każdym „odcinku” naszego życia móc być eko, to starajmy się być eko. Eventy to kolejna okazja, żeby się wykazać – a wykazać może się każdy, kto taki event tworzy lub w nim uczestniczy.

Estancia Group i Mazurkas Catering dla marki Bukat

Pozostałą aranżacją wnętrza zajęła się agencja Estancia Group. Za projekt z ramienia agencji odpowiadała Karolina Fiszlak. W hali pojawiły się białe meble z europalet, stoły ze szklanymi blatami, siedziska z brązowymi materacami. Jak informują organizatorzy, hitem wieczoru były zawieszone pod sufitem hali huśtawki z hostessami.

Estancia Group dla Navo PGD

Główna część spotkania odbyła się na plaży w Kołobrzegu. Event utrzymany był w stylistyce greckich starożytnych igrzysk, gdzie specjalnymi gośćmi byli Galowie: Asterix, Obelix i Panoramix. – Na szerokości trzech falochronów powstały dwie areny, na których odbywała się zacięta walka w sportowych konkurencjach starożytnych: rywalizacja i współpraca, walka, pot, łzy i radość!

Czy eko-eventy są modne?

Ekologia z impetem wkroczyła w nasze życie – świeża, zdrowa żywność, „fit” lifestyle, ubrania z naturalnych materiałów, segregacja śmieci i ich przetwarzanie, ochrona środowiska, drugie życie starych rzeczy… to wszystko dziś jest ważne i koniecznie! Zrodziła się moda słuszna i potrzebna.

Estancia Group dla Griffin Real Estate

Zadaniem Estancia Group było przygotowanie gruntu pod budowę namiotu, aranżacja wnętrza (gala, ścianki działowe, zaplecza, garderoby i recepcja), przygotowanie terenu zielonego wokół. Agencja odpowiadała kompleksowo za stronę organizacyjną i logistyczną całego przedsięwzięcia, przygotowanie zaproszeń, atrakcje, catering, kreację i produkcję materiałów poligraficznych i gadżetów, sprzęt multimedialny