Za nami druga cześć projektu LEONOWY SAD – 80 urodziny międzynarodowej agencji reklamowej Leo Burnett. Goście,100 osób, pracownicy agencji przyjechali do naszego sadu na wypoczynek na łonie natury. Jednak głównym celem przyjazdu były zbiory. Leonowcy mieli zadania zebrać 1,5 tony jabłek na cydr, który już jest w produkcji. Żeby dokonać dzieła musieli wcześniej przygotować kreatywną skrzynkę, czyli piękna opakowanie na owoce.
Eko kuchnia: świeżutkie kanapki, kilka sałatek, przystawki, domowy smalec, ognisko z kiełbaskami, szarlotka KGW, świeże soki z jabłek, grzane wino i oczywiście jabłkowy cydr do testów innych marek. Wszystko to można było zjeść na eko owsianych naczyniach, zasiadając wygodnie na meblach z palet pod pięknym namiotem pająkiem, gdzie grała klubowa muzyczka.
Zadaniem naszej agencji było przygotowanie całości wydarzenia, dokumentacja foto i video.